Meniu
Cosul tau

*Instalaţii GPL Lovato

Instalatii GPL LOVATO

Infiintata in anul 1958 de catre Ottorino Lovato in Vicenza, Officine Lovato a fost dezvoltata inca de la inceput ca un centru de inovare si dezvoltare.

Cu peste 5 milioane de masini echipate in lume cu sisteme Lovato Gas, in anul 2008 compania a crescut prin alaturarea grupului  Landi Renzo S.p.A. Grupul Landi Renzo a incheiat parteneriate cu o mare parte din producatorii de autoturisme, prin urmare monteaza instalatii GPL pe autoturisme noi cu 0 km. Instalatiile GPL Lovato utilizeaza surse de energie cu impact redus asupra mediului inconjurator, contribuind astfel la dezvoltarea miscarii ecologice, garantand emisii mai putin poluante si oferind beneficii economice. Instalatiile GPL Lovato reprezinta rezultatul unor studii exhaustive si cercetari tehnologice avansate. Numeroasele brevete inregistrate de centrul de cercetare si dezvoltare al companiei, au marcat repere importante in evolutia integrarii mecanice si electronice a sistemelor GPL montate pe autovehicule.

Principalele componente ale instalatiei auto GPL marca LOVATO sunt:

     Vaporizatorul – Lovato RGJ 3.2

vaporizatorul Lovato RGJ 3.2 este un vaporizator cu o singura treapta pentru sistemele de injectie secventiala GPL fiind potrivit pentru motoare de pana la 140 kw. Acesta lucreaza la presiunea cuprinsa intre 0.7 si 1 bar. 


Ø



Calculatorul Lovato Smart Exr

calculatorul reprezinta esenta inovatiei Lovato fiind proiectat pentru motoare de la 2 pana la 4 cilindri. Sistemul Smart Exr contine toate functiile avansate pentru a asigura placerea sofatului in conditii de maxima siguranta.


   Calculatorul Lovato C-OBDII

Prin conexiunea la OBD calculatorul C-OBDII se ajusteaza singur in timp real, pastrand astfel amestecul optim de carburant in orice conditii. Fiind proiectat pentru motoare de la 2 pana la 8 cilindri, sistemul     C-OBDII utilizeaza injectia secventiala multipunct: injectoarele controlate de ECU introduc gaz in fiecare cilindru prin copierea performantelor injectoarelor de benzina. 

Ø 

C Lovato Easy Fast D.I Exr

Sistemul Easy Fast D.I Exr se poate monta pe cele mai recente masini cu motoare cu injectie directa. Proiectat pentru motoare pe benzina de la 2 pana la 8 cilindri acesta asigura fiabilitate si performanta. Sistemul Easy Fast D.I Exr utilizeaza injectia secventiala multipunct: injectoarele GPL controlate de ECU  efectueaza o dozare foarte precisa a combustibilului, copiind  intocmai timpii de injectie si performantele injectoarelor de benzina.



Ø  Injectoarele Lovato DP

Injectoarele DP au un timp de deschidere si inchidere de doar 4.5 milisecunde si un debit redus ceea ce le recomanda drept o solutie optima pentru montarea pe masinile care au motoare cu injectie directa.

Sunt produse folosind cele mai noi tehnologii de injectie termoplástica, inlocuind astfel injectoarele din metal si facandu-le mai usoare, compacte si rezistente la temperaturile din compartimentul motor. Datorita conexiunilor pot fi instalate in mai multe combinatii deoarece se adapteaza intr-un mod optim la spatiul disponibil din compartimentul motor.

Ø  Injectoarele Lovato KP

Injectoarele KP au un timp de deschidere si inchidere de doar 4.5 milisecunde si un debit redus, asezandu-le astfel in varful gamei de sisteme de injectie Lovato. Sunt produse folosind cele mai noi tehnologii de injectie termoplastica inlocuind astfel injectoarele din metal si facandu-le mai usoare, compacte si rezistente la temperaturile din compartimentul motor. Datorita conexiunilor pot fi instalate in mai multe combinatii deoarece se adapteaza intr-un mod optim la spatiul disponibil din  compartimentul motor.

Injectoarele EP

Injectoarele EP au un timp de deschidere si inchidere de doar 5.5 milisecunde. Impedanta de 3 permite injectoarelor EP sa fie utilizate in toate aplicatiile care utilizeaza acest standard.

 

Aceste injectoare sunt produse folosind cele mai noi tehnologii de injectie termoplastica inlocuind astfel injectoarele din metal si facandu-le mai usoare, compacte si rezistente la temperaturile din compartimentul motor. Datorita conexiunilor pot fi instalate in mai multe combinatii deoarece se adapteaza intr-un mod optim la spatiul disponibil din compartimentul motor.

Ø  Filtrul FSU P-T-MAP, un filtru special cu un sistem patentat de catre Lovato este echipat cu senzori integrati de presiune si temperatura a gazului. Sistemul de filtrare prin decantare elimina rapid si eficient prezenta impuritatilor din gaz.

Instalaţii GPL în lume

GPL (gaz petrolier lichefiat) este al treilea cel mai popular combustibil în lume cu aproximativ 30 milioane de autoturisme care utilizează acest combustibil alternativ. Ţările cu cele mai multe autoturisme care rulează folosind GPL sunt: Italia, Polonia, Coreea de Sud, Turcia şi Australia.

„Polonia este cea mai de succes piaţă de GPL din Europa. În 2012, existau 2,500,000 autoturisme care utilizau instalaţii GPL.

Italia este una dintre primele ţări din lume care a introdus instalaţii GPL în Europa, în 1950. Cu peste 1,000,000 autoturisme, Italia este a doua piaţă de GPL din Uniunea Europeană. Începând din 2008, General Motors a vândut 2 treimi din autoturisme echipate cu instalaţii GPL din fabrică”.

În România se montează anual între 15.000-20.000 instalaţii GPL, din estimările proprii, aproximativ 160.000 autoturisme rulează pe GPL.

Tot mai mulţi producători de autoturisme îşi concentrează eforturile în direcţia producţiei de motoare ecologice, una dintre soluţii fiind echiparea cu GPL direct din fabrică: Dacia Renault, Opel, Subaru, Fiat, Skoda, Toyota, Volvo.

Mentalitatea conform căreia instalaţia GPL duce la uzura prematură a motorului este total greşită. Studiile au demonstrat că GPL protejează mai mult motorul decât benzina datorită arderii aproape complete (99% faţă de 86% benzină) şi a emisiilor de noxe reduse cu 40-50% comparativ cu motorul pe benzină.

Instalaţia GPL dispune de sisteme de protecţie la impact strict verificate şi omologate la nivel internaţional, fiind mult mai sigură decât benzina.

Astfel, rezervorul GPL este realizat din oţel special, tratat împotriva fisurilor în caz de accident, fiind de 20 ori mai rezistent decât rezervoarele pe benzină. Aceste rezervoare GPL împiedică umplerea la mai mult de 80% din capacitate, asigurându-se o pernă de aer pentru dilatarea gazului.